Golfen met keuzevrijheid via De Nederlandsche Golf Sociëteit.

Omdat je lid bent van United Golfclub, krijg je bij het afsluiten van een abonnement één bonusvoucher kado!

Speel je graag op verschillende golfbanen, ongeveer 1 keer per maand en je wilt (nog) geen lid worden van een golfbaan, dan is een abonnement bij De Nederlandsche Golf Sociëteit misschien wel iets voor jou! Je speelt dan elke maand met een NLGS voucher die op meer dan 35 banen geaccepteerd wordt, zonder bijbetaling van greenfee. Zoals bijvoorbeeld met een 1×18 holes per maand voordeelabonnement van € 275,- hiermee speel je maximaal 12 keer 18 holes per jaar. En omdat je lid bent van United Golfclub, krijg je bij het afsluiten van een abonnement één bonusvoucher kado!

De Nederlandse Golf Sociëteit (NLGS) biedt vier verschillende golfabonnementen aan waarmee je één of twee keer 9 of 18 holes per maand kunt spelen. Je kunt golfen op alle dagen van de week en je kunt kiezen uit meer dan 35 banen. Elke 1e van de maand staat er één (of twee) voucher(s) voor je klaar in Mijn.NLGS. Via deze omgeving kun je de voucher 14 dagen van tevoren voor een baan naar keuze vastleggen en na het maken van een starttijd kun je je voucher op de dag van spelen inwisselen bij de receptie voor een greenfeekaart.

Hoe werkt het?
Ben je lid van United Golf Club, stuur dan een mail naar [email protected]. Alle verschillende abonnementen vind je terug op  www.nlgs.nl, hieruit kan je uiteindelijk jouw keuze maken en betaal je via iDeal.

Wil je meer informatie hoe het boeken van een voucher werkt, laat het dan weten via [email protected] dan sturen zij een Quick Guide met foto’s naar u toe.

Vragen? Kijk op https://www.nlgs.nl/faq Je kunt ook mailen of bellen naar: [email protected]  06103330999. Het team van NLGS staat je graag te woord.