Golf.NL app

Logo Golfapp

Hou je scores bij en zie je voortgang

Met een lidmaatschap bij United Golfclub heb je automatisch toegang tot de Golf.nl app. Met deze app heb je de mogelijkheid om tijdens, of direct na je ronde jouw scorekaart in te vullen. Hiermee zie je na het afronden van een qualifying ronde direct het effect op je handicap.

Logo Golfapp

Nodig je vrienden uit en motiveer elkaar

Je hebt met de app de mogelijkheid om vrienden die lid zijn van United Golfclub of van een andere vereniging aangesloten op de Golf.nl app uitnodigen om hun activiteiten te volgen. Reageer en geef ze waardering voor behaalde scores en prestaties. Daag elkaar uit en ga de baan op voor meer spelplezier.

Logo Golfapp

Maak een account aan en gebruik de digitale pas

Met een lidmaatschap bij United Golfclub heb je automatisch toegang tot de Golf.nl app. Om een account aan te maken heeft u uw NGF nummer en barcode nodig welke u terug kunt vinden op uw ledenpagina (klik rechtsboven op login). De digitale pas heeft u altijd bij de hand, is gemakkelijk in gebruik en ook nog eens altijd up-to-date.

Copyright 2024 United Golfclub | Algemene Voorwaarden | Privacy | Disclaimer | site: Blitskikker