Evenement 21 mei op Rhoon

Het was weer een dag vol golfplezier en gezelligheid tijdens ons eerste evenement van 2023 in Rhoon.

Na een heerlijk kopje koffie of thee splitste de groep zich op. De deelnemers van de wedstrijd begonnen op Hole 1 meteen met de Longest Drive challenge, waarvan winnaar Tim naar huis ging met een mooi setje ballen. Het leuke aan de Texas Scramble spelvorm is dat er birdies gemaakt kunnen worden. En dat is ook zeker gebeurd. Ook de hogere handicappers maakte meerdere malen een par. Ook de scores lagen erg bijeen, alleen kon geen team tippen aan het thuis spelende duo Anne & Ronald die er met de winst vandoor gingen. Al met al veel spelplezier op een baan met strakke fairways en mooi onderhouden greens.

Naast de wedstrijd begon tegelijkertijd de clinic, waarvan de deelnemers in tweeën werden opgedeeld. Professionals Anthony en Anne hebben in twee groepen van 9 gewerkt waarbij alle facetten van het spel zijn behandeld en de nodige tips en tricks zijn uitgedeeld.

Na het golfen kwam de groep weer samen en kon iedereen aanschuiven voor het heerlijke buffet met broodjes en kroketten en daarmee sloten we de dag af.

Het was een prachtige dank waarvoor dank aan alle deelnemers en ook aan Golfclub Rhoon voor de gastvrijheid!