Evenement 10 april 2022

Na 2 jaar was het eindelijk zover. Zonneschijn, golf en gezelligheid tijdens het evenement op Waterland

De week in aanloop naar het evenement was het regen, regen en nog meer regen, maar op de zondag hadden de wolken plaats gemaakt voor de zon. Na een heerlijk kopje koffie gingen de gehele groep naar de 1e hole van de Par 3 baan. Met de Neary Challenge ging het erom de bal zo dicht mogelijk bij de Hole te slaan. Altijd al een leuke uitdaging maar zonder inslaan nog wat moeilijker. De gelukkige winnaar ontving een greenfee vergoeding, altijd fijn om de dag zo te beginnen.

De groep werd in tweeën opgedeeld voor de clinic en professionals Daniel en Floris hebben in twee groepen van 6 gewerkt waarbij de nodige tips en tricks zijn uitgedeeld.

De wedstrijd begon om dezelfde tijd en laten we zeggen dat we optimaal van de dag hebben genoten. Ook vandaag bleek weer dat Waterland een zeer uitdagende baan is door zijn smalle en lange holes. We hebben in ieder geval genoeg tijd gehad om andere golfers te leren kennen.

Na de clinic en wedstrijd kon iedereen aanschuiven voor het heerlijke buffet met broodjes, kroketten en soep en sloten we de dag af met een loterij waarbij we de verschillende prijzen mochten verloten.

Dank aan alle deelnemers en aan Golfclub Waterland voor de gastvrijheid!